Carnaval 2017

Benvolgudes famílies,

Per tal de facilitar l´organització us avancem la informació referent al Carnaval d´enguany.

La celebració, oberta a les famílies, serà el divendres 24 de febrer a les 15:30h.

Us convidem a venir tots/es disfressats/des i preparats/des amb olles, cassoles, timbals, carraques i demés estris sorollosos per animar la rua que farem pel barri de Volpelleres, el barri de l´escola.

Aquest curs l´escola no donarà cap tema i tothom, nens, nenes i famílies podreu venir disfressats i disfressades del tema que es vulgui.

Cal que la disfressa sigui còmoda, senzilla i que els i les alumnes es puguin posar sols/es. Les mestres d´infantil que necessitin ajuda per vestir els/les alumnes la demanaran via delegat/da.

Aquesta disfressa s’haurà de dur el mateix dia, en una bossa tancada i ben marcada amb el nom de l’alumne/a. Tots/es aquells/es alumnes que dinen a casa tornaran a l´escola ja disfressats/des.

La sortida i recollida dels i les alumnes es farà de forma habitual. Preguem que les famíles no els/les agafeu directament de la rua.

Una vegada més gràcies per la vostra col·laboració!!!

El Claustre de mestres de l´Olivera

>>  Circular Carnaval 2017