Nou espai tranquil al pati!

Avui hem estrenat un nou espai al Pati dels Grans.

Des del centre educatiu hem trobat la necessitat de començar una renovació del pati de l’escola des d’una perspectiva de gènere i inclusió educativa. Per tal de dur-ho a terme, hem comptat amb l’ajuda de dues estudiants de pràctiques de la Universitat Autònoma de Barcelona que, des de fa uns mesos, van passar uns qüestionaris a l’alumnat d’educació primària. A partir d’aquí, van analitzar les respostes dels i les alumnes i van decidir muntar un espai tranquil al pati per tal de fomentar l’hàbit lector i, aquells nens i nenes que no trobaven el seu lloc al pati, es poguessin relaxar en aquest espai.

L’alumnat de primer i quart van ajudar a envernissar i els va ser de gran ajuda per poder realitzar el muntatge en un parell de dies. El muntatge va ser àgil i posteriorment s’ha fet una reunió de delegats per tal d’inaugurar l’espai i transmetre als alumnes la importància de gaudir i cuidar aquell racó.

I aquest és el procés i el resultat final:

Moltes gràcies a tots i totes per fer-ho possible!!!