On som

Adreça: Passeig de la Mare de la Font, 2-10
Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Telèfon: 936 74 27 26

Estem situats al barri de Volpelleres, que és un dels nous nuclis de creixement i expansió de Sant Cugat. En aquests moments s’estan construint una gran quantitat d’edificis que en poc temps s’hauran ocupat i seran la població natural del centre. Fins ara els alumnes provenien de tot el municipi i s’havien de desplaçar per poder obtenir un lloc escolar ja que d’altres zones n’eren deficitàries.

Som dalt d’un turó des d’on veiem el campanar del Monestir, tota la serralada de Collserola, la muntanya de Montserrat i la de Sant Llorenç, just davant la masia de Can Bellet.

Com arribar-hi

En autobús: Línies L7 i L2

1. a) Línia L7

La línia L7 uneix el centre (Mercadona de la Rambla del Celler) amb l’estació de RENFE, el polígon Can Sant Joan, el barri de Volpalleres i el Sant Cugat Centre Comercial (en la Cta. de Rubí). La nova línia L7 té dos recorreguts. El primer, amb una freqüència de 20 minuts, uneix el centre amb Volpalleres i el polígon de Can Sant Joan. El segon, amb una freqüència de 40 minuts, completa aquest recorregut fins el Sant Cugat Centre Comercial durant l’obertura del centre.

Descarregar recorregut (servidor extern):   http://www.megaupload.com/?d=ZXBE86XM

Descarregar recorregut  L7_recorregut_olivera_petit.jpg

1. b) Línia L2

En cotxe:

Es pot accedir-hi per l’Av. Clota i pujar per l’Av. Can Bellet.

O, tal com indica el plànol de més avall, és pot fer des de la rotonda de l’Av. de la Clota, s’agafa la 3a sortida (c/ Pere Calders) i es gira  a l’esquerra en el quart carrer (Av. de Can Canyameres) i es torna a girar a l’esquerra en el segon carrer (Av. de Can Bellet).