Què fem?

L’AMPA és una associació sense afany de lucre formada per mares i pares d’alumnes i siutada en el mateix centre educatiu amb una missió principal: contribuir a la millora de la qualitat del sistema educatiu públic i de les condicions d’escolarització dels i les alumnes del centre.

Aquí trobareu un petit resum de les principals activitats que, com a AMPA, durem a terme a l’escola l’Olivera aquest any:

• Responsables de la contractació del servei de menjador, bon dia, esplai i extra-escolars de l’escola, aquest any a través de la Fundació Paidos.
  • Impulsora del projecte Hort a l’escola l’Olivera.
  • Enllaç principal entre l’escola i les famílies.
  • Representant de les famílies de l’escola davant les institucions públiques i privades.
  • Col·laboradors de la Setmana de la Ciència .
  • Editors de la revista l’Olivera que es publica cada trimestre.
  • Fer el manteniment i millora de la web de l’escola amb col.laboració de l’escola
  • Aportar tot el material necessari que garanteixi un bon funcionament de l’escola (ordinadors, projectors, maquinària de cuina…)
  • Responsable de l’escola de pares i mares

I aquests són els nostres grans reptes pel curs 2016-2017:

Aquí teniu més infomació sobre el funcionament de les AMPES:

>>  Infografia Jaume BOFILL